Verhaal schade bij de reis- en of annuleringskostenverzekeraar
Ik ben in het buitenland ziek geworden. Er moet vervoer naar Nederland worden geregeld. Wil je mij helpen?
De alarmcentrale regelt het vervoer naar Nederland. Daarom adviseren wij je om in eerste instantie met de alarmcentrale contact op te nemen. Vervolgens is het verstandig contact met ons op te nemen. Wij helpen je bij het verhalen van de kosten op je reis- en/of annuleringskostenverzekering.
Mijn bagage is in het buitenland zoek geraakt/gestolen? Bij wie moet ik aangifte doen?
Doe aangifte bij de plaatselijke politie. Achteraf aangifte doen van de gestolen of beschadigde goederen in Nederland is namelijk niet mogelijk. Kun je geen aangifte bij de politie doen? Neem dan desondanks contact op met bijvoorbeeld de luchthavenautoriteit, buschauffeur of campinghouder.
Mijn vlucht is geannuleerd. Wat kan ik het beste doen?
In eerste instantie moet je de kosten als gevolg van de annulering bij de luchtvaartmaatschappij of reisorganisatie indienen. Vervolgens kun je contact met ons opnemen indien je kosten niet worden vergoed. Stuur in dat geval ons de schriftelijke afwijzing van de luchtvaartmaatschappij of reisorganisatie. Mail de schriftelijke afwijzing en een overzicht van de gemaakte kosten naar verzekeringen@vanekeren.nl. Vervolgens zullen wij de schademelding in behandeling nemen.
Mijn vlucht is geannuleerd. Welke vergoeding kan ik krijgen?
Klik hier voor nadere informatie over de hoogte van de vergoeding.
Kortom voldoende redenen om contact met ons op te nemen. Immers wij hebben de expertise in huis. Onze schadebehandelaars kunnen je met raad en daad bijstaan. We helpen je graag bij het verhalen van je schade. Jouw zorg is onze zorg.
Maak nu een afspraak voor een gratis 1e hypotheekgesprek.
0183 67 29 99hypotheken@vanekeren.nl